پیام فرمانده انتظامی خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار؛

«خبرنگاران» در امیدآفرینی و پاسداشت ارزش‌ها پیشرو  هستند

سردار تقوی در پیامی، روز خبرنگار را به فعالان عرصه آگاهی‌بخشی به جامعه تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۳۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵ - 07August 2024

«خبرنگاران» در امیدآفرینی و پاسداشت ارزش‌ها پیشرو  هستندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی ۱۷ مرداد؛ روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و فعالان رسانه تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

اگر زحمات شما نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود؛ شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. 

                                                             مقام معظم رهبری

طلوع خورشید حقایق در جامعه اسلامی به افق روشن تفکر اندیشمندان خردورزی تعلق دارد که با خامه جان از عمق وجود خود می‌جوشند و دیدبانی سنگر آزادی، آگاهی و آرامش را مسئولانه بر دوش می‌کشند.

به قداست سوگند خداوند تبارک و تعالی به قلم، هفدهم مردادماه روز بزرگداشت مقام خبرنگار که از برکت خون شهدای عرصه قلم و سنگر عشق و معرفت جان می‌گیرد را صمیمانه به شما پاسداران وادی اندیشه‌ورزی و نخبگان رسالت خطیر خبرنگاری تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

به یقین توسعه ارتباط و تعاملات پلیس و رسانه در برقراری و تحکیم نظم و امنیت حاصل هم‌اندیشی، نیک‌اندیشی و خردورزی متقابل برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود محقق می‌شود و در عرصه نشر و انعکاس این جلوه‌های ایثار، ازخودگذشتگی و عشق به ولایت اصحاب رسانه و سرداران قلم بوده و اهتمام جدی در مسیر خدمت به نظام مقدس و انقلاب پرشکوه اسلامی زیر پرچم ولایت فقیه و با توجهات ولی نعمتمان حضرت امام رضا (علیه آلاف التحیة و الثنا) با امیدآفرینی و پاسداشت ارزش‌های اسلامی و انقلابی پیشرو و ثابت قدم هستند.

توفیق روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (حفظه الله) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار